Workshop - Développement personnel

jeudi 06.04.2017

Beyond personal branding, the likeability factor

Paperjam.lu

Some brands evolve into lovemarks. What do they teach us and what is in it for you?

The likeability factor is a choice which serves a specific purpose, i.e. achieving your objectives. Authenticity and empathy are the cornerstones of the likeability factor. The workshop will cover the link between branding, personal branding and likeability. It will provide an answer to how to boost your likeability. A powerful unique selling proposition will be the result of actions taken to achieve your likeability.

Expert: Roger Claessens, R.J. Claessens & Partners

Niveau : All levels

Objectifs

  • Making the link between branding and likeability 
  • Review what makes a person likeable
  • Explore the combination of likeability and competence
  • Understanding the benefits of a likeability skill set
  • Explore the possibilities of your personal success

Important

Dans une optique d’amélioration de la qualité des contenus délivrés à nos membres, l’accès aux ateliers est réservé aux personnes dont l’activité n’entre pas en concurrence directe avec celle du formateur.

Les participants à nos événements sont informés du fait qu’ils sont susceptibles de figurer sur des photographies prises lors de l’événement. Celles-ci sont destinées à être publiées dans les supports écrits ou numériques édités par Maison Moderne.

ORATEURS

Roger Claessens
Roger Claessens
R.J. Claessens & Partners